ОРІЄНТОВАНИЙ ПЛАН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ комунального закладу "Радивонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області" на 2021 рік.

 Затверджено педагогічною радою від 22.12.2020 року, протокол № 3

№ з/п

ПІП учителя

Фах КПК

Форма (очно/очно-дистанційно/дистанційно; основний предмет/неосновний)

Термін проходження КПК

1

Демидова Валентина Анатоліївна

Вчитель інформатики

Дистанційна форма, основний предмет

18.01.2021-03.02.2021

2

Андрющенко Анатолій Володимирович

Вчитель історії та правознавства

Дистанційна форма, основний предмет

01.03.2021-17.03.2021

3

Шершин Володимир Анатолійович

Вчитель фізичної культури

Дистанційна форма, основний предмет

22.03.2021-07.04.2021

4

Андрющенко Наталя Борисівна

Бібліотекар

Очна форма, основний предмет

31.05.2021-11.06.2021

ПЕРЕЛІК ОСВІТНІХ ПРОГРАМ НА 2021-2022 Н.Р.

 

У К Р А Ї Н А

 

 

Комунальний  заклад

«РАДИВОНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

І-ІІІ СТУПЕНІВ ЯКИМІВСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ

ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ  ОБЛАСТІ»

вул.Центральна, 152А, с.Радивонівка,Якимівського району, Запорізької області 72532,

тел.(06131) 9-35-25, e-mail: radivonivka.school@gmail.com ЄДРПОУ 26291667

 

 

 

 

 

 

         

НАКАЗ

Від 24.04.2020 року         

                                                                         № 45-А

«Про затвердження  рішення 

педагогічної ради»

 

             На основі ухваленого рішення педагогічної ради (протокол № 8 від 24.04.2020 року) 

 

НАКАЗУЮ:


1.Затвердити рішення педагогічної ради від 24.04.2020 року, протокол № 8, а саме:

По  першому  питанню: Аналіз режиму роботи школи щодо навчання учасників освітнього процесу у надзвичайних ситуаціях, які склалися у результаті поширення на території України COVID-19.

1.1.Продовжити режим  надзвичайної ситуації функціональної підсистеми щодо навчання  учасників  освітнього  процесу діям у надзвичайних ситуаціях  ( з питань безпеки життєдіяльності).

1.2.Проводити онлайн-бесіди з учнями  школи та їх  батьками  про заборону  пересування без необхідності громадян в громадських місцях.

1.3.Проводити телефонні розмови з батьками  учнів  школі про  дотримання норм  санітарно-епідеміологічної безпеки.

1.4.Продовжити заходи  щодо забезпечення навчальних  занять за допомогою дистанційних технологій.

1.5.Продовжити  виконувати санітарно-гігієнічні  правила  і норми  під час карантину.

 

По другому питанню: Про організацію навчально-виховного процесу і закінчення навчального 2019-2020 р.р. в період карантину.

2.1.Відтермінувати  заповнення  шкільної документації, зокрема класних журналів до  нормалізації  епідеміологічної  ситуації.

2.2.Обліковувати  робочі  години  вчителя, який  веде  дистанційне   навчання, відповідно до  навчального навантаження  та  розкладу  занять. Розклад  занять та  робочі  години  максимально  наблизити   до звичайних.

2.3.Виставляти  оцінювання  та зазначення  тем  здійснювати  відповідно  до  безпосереднього   проведення навчальних занять  у дистанційному  режимі  через  електронні та інші  наявні  засоби.

2.4.Перевод учнів  до  наступного  класу  провести  за  результатами  підсумкового оцінювання  в навчальному  році. Підставою   до переведення є річне  оцінювання за результатами I і II  семестрів.

2.5.Підсумкову  оцінку  за II семестр  виставити  з урахуванням  результатів  поточного  оцінювання до 12  березня і тематичного оцінювання, яке учні  отримали  під час навчання  за допомогою  дистанційних технологій. У відповідних документах учнів, звільнених  від ДПА (4,9  класи) поставити  запис «звільнений» , «звільнена».

2.6.Учнів НУШ оцінити   формувальним  та  підсумковим  оцінюванням. Формувальне  оцінювання здійснити за допомогою спостереження  за дитиною, успішності. Залучити батьків і їх  думку про  наступне у навчанні  дітей.

2.7.Навчальний рік завершити  відповідно до робочого  навчального плану.

2.8.Завершити  оформлення  свідоцтв про здобуття базової  середньої освіти, свідоцтв досягнень і табелів  до 15  червня. Вручити випускникам 9 класу свідоцтва  за графіком , з дотриманням  проти епідеміологічних вимог.

2.9.Учням 1-8  і 10 класів  надіслати  копії відповідних документів електронною  поштою, а оригінали  вручити  на початку  нового навчального року.

2.10.Організувати  на початку 2020/2021 н.р. в 2-11 класах   проведення   вхідного  оцінювання  учнів з  метою діагностування  рівня навчальних досягнень  учнів за попередній рік  та  планування  подальшої  роботи  із систематизації, узагальнення  та закріплення  навчального  матеріалу , що вивчався  учнем  дистанційно.

2.11.Передбачити під час  календарно-тематичного  планування  на 2020/2021 н.р. суттєві  збільшенні  навчального часу  на узагальнення  та  закріплення  навчального матеріалу  за попередній  рік.

2.12.Не  проводити у 2019/2020 н.р.  масові заходи із залученням   учасників  освітнього   процесу, у тому  числі  останній  дзвоник  з  метою  запобігання   поширенню  короно вірусної хвороби (СОУІД-19).

 

По третьому  питанню: Організація і проведення ремонту шкільних приміщень в умовах карантину.

3.1.Ремонт  шкільних приміщень  в умовах  карантину  розпочати з 01.06.2020 р  силами  колективу  працівників школи відповідно графіку.

 

4.Контроль за виконанням  наказу залишаю  за  собою.

 

              

 

 

             В.О.ДИРЕКТОРА  ШКОЛИ: _______________Н.Л.ФІЛОБОК.

 

 

 

 

 

 

Науково-методична робота

Радивонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Якимівської районної ради, Запорізької області

 

Мета методичної роботи школи

-         Діагностика готовності педагогічного колективу та окремих педагогів до оновлювальних процесів; виявлення інноваційного потенціалу кадрів; створення банку педагогічних інновацій, аналізу і оцінки нововведень; інформаційне та наукове забезпечення творчості педагогічних працівників; пропаганда та поширення педагогічних інновацій.

-         Розкриття особистісних та професійних можливостей педагогічного колективу;

-         Визначення нових перспектив особистісної педагогічної праці вчителя;

-         Подальший розвиток самовизначення та самопізнання вчителя;

-         Цілеспрямований вплив на розвиток інтелектуального, творчого, особистісного потенціалу учнів на основі сучасних психолого-педагогічних уявлень про розвиток особистості в педагогіці життетворчості;